Sevdim Sizi Bir Kere - 4

10:00 merababenseda 5 Comments

     Vücut dengemin inanılmaz şaştığı bir haftadayız. Sevicek şeyleri bulmakta az da olsa zorlanıyorum. Sanırım önce kendimi sevmeliyim. (aha 8 saniye filmine bağladım) Ama sizsiz yapamıyorum okuyucu. Sizinle konuşmayı özlüyorum. Hemen koştum geldim. Bakalım bu hafta neler girmiş radarıma.



Bu tatlılık abidesi ailenin youtube kanalını bilmeyen var mı? Eğer bilmiyosanız çok tatlış şeyler kaçırıyosunuz, haberiniz olsun. Jonathan ve Anna adlı çift, ilk bebekleri Emilia'nın doğuşuyla birlikte her anını videoya çekip, Youtube'ta yayınlamaya başlar. Ve tabi o kadar sevilir ki, izlenme sayıları gün geçtikçe artarken, bu olayı da tam zamanlı işleri haline getirirler. Tabi zorunlu bir iş gibi değil, o kadar doğallar, o kadar eğlenceliler ki. Ben ablam sayesinde keşfetmiştim. O zamanlar Emilia 6 aylık, topaç gibi sevimli mi sevimli bir bebekti. Daha sonra Bir oğulları oldu, Eduardo. Emilia'nın deyişiyle " Ardo " :D Tüm zamanlarını çocuklarıyla kaliteli bir şekilde geçirip, hiçbir anlarını kaybetmeyen aile, oldukça popüler aslında. Sanırım 6 tane de minicik köpekleri var. Onlar da ayrı bi konu. Yani anlayacağınız, canınız sıkkın olduğunda açın bir videolarını, inanın keyfiniz yerine gelicek. Özellikle Emilia'nın küçüklük hallerinin olduğu videoları mutlaka izleyin.  Sacconejoly's adlı kanallarının linkine şuraya bırakıyorum. 

2- 

Bu aralar akşamları film izlerken çayımın yanında bana eşlik edecek atıştırmalık bulmakta çok zorlanıyorum. Çikolata diye ölüp biten bir insan değilim. Birkaç ürün dışında elimi sürmem. Hele kızların şu Nutella aşkını hiç anlayamadım. Bence bi numarası yok. Zaten evde de hep kardeşim yer. Bisküvilerin çoğu da bana hitap etmiyor. Yani çok şey denemişimdir ama şuan markete girdiğimde koşa koşa aldığım hiç bir ürün yok (derde bak). Ben de napiyim, elime artık ne geçerse yeter ulan diyip alma noktasına geldim. İşte Eti Burçak Kurabi o ara elime geçen bir ürün. Aman allahım nasıl lezzetli bir şeysin sen. Kıtır kıtır, enfes bir bisküvi kıvamında kurabiye. Çayın yanında çok güzel gidiyor. Sanırım yeni çıkmış. Bu turunculu paketi ilk defa gördüm ve heryerde de bulamıyorum. Bi deneyin diyorum. Ben çok sevdim.

3- 

Gözümün içine pek kalem çeken birisi değilim. Küçülmelerine gönlüm el vermiyor. Ama özellikle uykusuz olduğumda kırmızı durması beni delirtiyor. Makyaj gurularından öğrendiğime göre ten rengi kalem çekersen hem o yorgun görümü yok ediyoruz hem de daha sağlıklı görünüyoruz. Ya tabi faso fiso ne sağlıklısı da, bi toparladığı kesin. En başarılı versiyonun Sephora markasına ait olduğunu duyunca en yakın arkadaşımla hemen birer tane aldık. Hem o hem de ben çok beğendik. Klasik kalemler gibi de eğil, boyu oldukça uzun. Sizi uzun süre idare eder. Her şehirde Sephora yok maalesef. Ama fırsatınız olursa mutlaka alın. Fiyatı da 26 tl gibi bi şeydi. Diğer kalemlere 10 küsür lira vereceğinize bunu alın, kafa rahat, mis. Dikkat ama, beyaz kalem sürmüyoruz, ten rengi sürüyoruz!

4- 

Bu fotoğraf babama ait. Kendisi şuan görev dolayısıyla doğuda. O da benim gibi çayı çok sever. Orda arkadaşlarıyla güzel havayı fırsat bilip dışarda böyle çay keyfi yapmışlar. O ağır ağır demlenen çayın tadını bilenler bilir, enfestir. Çok kıskandım kendisini. Ama çok da sevdim bu görüntüyü. Ne demişler her şeyi salla çayı demle :D

     Bu haftalık 4 tane; sevip, bağrıma bastığım şeyle karşınızdaydım. 5 zorladım ama çıkmadı. Haftaya inşallah. Yarın uğramayı unutmayın bu arada. Haftanın 5  liği sizi bekliyor olacak. Cumartesi akşamınız ya da pazar sabahınız için belki film buluruz size? Buluruz buluruz. Siz bu hafta neler sevdiniz, öldünüz bittiniz, yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Keyifli haftasonları.





5 yorum:

  1. aa baban o zaman inşaat mühendisi gibi biş olmalı :) mühendiz aile ha :) her şey çok tatlı amaaaa ben bir nutella kavanozunu onbeş dakikada bitiriyorum yaa ne diyon seeen bayılırım ben o yanmış fındıkla olan tek şokella :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, polis mühendisi ahaha :D Deep hiç sevemedim şu Nutella'yı, sevenlere saygılıyım ama, yarasın yarasınnn. Ne garip kızım bee :D

      Sil
  2. Sacconajolysleri seven birini bulmak beni inanılmaz mutlu etti:) hergün jonathon'ın video yüklemesini bekliyorum:) 4 senedir video koyuyor jonathon diye biliyorum umarım daha uzuuun yıllar videolarını izleriz mutlu aileyi izlemek hoşuma gidiyor hatta insan onlara özeniyor bile:) içten bi aile çok seviyorum onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel sen de mi seviyoosun oleey : )Evet aslında bebeklerden önce de yüklüyolarmış ama Jonathan'ın sürekli kafasından şarkılar uydurup söylemesine dayanamıyorum :D Tek sevmediğim yönü o heralde :D

      Sil
    2. Her insanın gıcık olduğu yön vardır ya onunkide bu :) kime izle dediysem herkes bu yönüne gıcık oluyo:D

      Sil