Parfüm : Yves Rocher Frambuaz Kokulu Parfüm

12:00 merababenseda 0 Comments

     Bir kozmetik delisinden, böyle yazılar yazmaması beklenemezdi. Film ve kitap tavsiyelerimin yanında, kullanıp sevdiğim ürünleri de paylaşmak istedim. Ne dersiniz kızlar? Sonuçta bir rujla yetinemediğimiz gibi, en iyi rimeli bulmak da hepimizin özel ilgi alanı. 


     İlk tavsiyem bir parfüm. Ama sıradan bir parfüm değil kendisi, iştah açan bir parfüm! Yves Rocher, fırsat buldukça girip kurcaladığım bir mağaza. İnternet sitesinden de çok güvenilir ve hızlı alışverişler yaptım. Şuraya da bir link koyalım. tık tık

     Yine mağazada bir kurcalama sırasında keşfettim bu parfümü. Çilekli, böğürtlenli, hindistancevizli (en nefret ettiğim kokudur ), vanilyalı çeşitleri de mevcutken; benim iştahımı en çok açan frambuazlı oldu. Çok şekerli değil, hafif de mayhoş bir kokusu var. Şişeden kokladığınızda veya vücudunuza ilk sıktığınızda mayhoşluk üst seviyede. Ancak vücut ısınızla beraber zaman geçtikçe çok nefis kokuyorsunuz. Dedim ya, iştah açıyorsunuz. Dikkatli olun ama.

     Şu son bir aydır elimdeki tüm parfümler, hepsini çok severek almama rağmen ciddi derecede midemi bulandırmakta. Bana arada oluyor böyle. İşte bu sürede elimin gittiği tek parfüm bu oldu. Fresh bir koku. Çok kalıcı olduğunu söyleyemem. Ertesi gün bile hissedilen parfümlerden değil. Ama kullandığınız gün sizi iyi idare edecektir.

     Şuan ikinci şişemi yedeklemiş olmanın mutluluğu içindeyim. Yılbaşı indirimden 34.90 tl ye aldım. İndirimsiz fiyatı da 50 tl. Fiyatına göre performansını başarılı bulduğum bir parfüm. Diğer parfümlerimle barışana kadar kendisiyle yola devam edeceğim gibi gözüküyor. İncelemek isteyenler için


0 yorum: