Beyonce

12:00 merababenseda 2 Comments


     Ben bu kadına ba yı lı yo rum. Böyle bir ses, dans yeteneği, güzellik daha kimde var? Baktıkça bakasım geliyor. Ki şöyle bir manyaklığım var kendisiyle ilgili, Facebook hesabında paylaştığı fotoğraflara saatlerce bakabilirim. Şarkılarından çok, kadını seviyorum heralde, psikopatlığa bak.

     Grammy'deki hallerini ne kadar sıkıcı bulsam da, ödülleri kaptı helal olsun. Bana bak Beyonce, kockoca Grammy' ye katılıyorsun, o saç ne? Elbisesi ve gözümüze soktuğu mücevherleriyle yine de gönlümüzü kazanan Beyonce' un nefis bir sahne performansını paylaşmak istiyorum sizinle. Öğrencilik yıllarımda yurtta boş boş otururken denk gelip gözümü kırpmadan izlemiştim. Buyrun efendim, bol bol gençlik yıllarınızın şarkılarını dinleyerek oynamak serbest.



Not: Sahne aldığı Glastonbury Festivali'ni küçüklüğünden beri hayranlıkla takip edermiş ve hiç aklına gelmezmiş bir gün orada sahne alacağı. Daha hangi hayalin kaldı gerçekleşmeyen Beyonce çok merak ediyorum.

2 yorum:

  1. Hayaller gerçekler... :)

    Ben de beklerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de bizim hayallere bak vay anasını yaa

      Uğrayacağım!

      Sil