Mim / Kendi Kitabını Yarat

10:00 merababenseda 0 Comments


     Gecikmiş bir mimle karşınızdayım. Sevgili Part of the Book dan özür diliyorum ve hemen başlıyorum. Bakalım bu yeteneksizlikle nasıl bir kitap yazarmışım.

Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?

İlk kitabım olduğunu düşünüyorum, risk almadan çerezlik, okuyup eğlenmelik bir kitap yazardım sanırım. Romantik bir roman güzel olurdu.

Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Bu üşengeçlikle kitap yazabildiğim için kendimi kutluyorum ama seri olmazdı. Tek kitapta hemen olayı bağlardım sanırım.

Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?

Romantik dedik, roman dedik, e bir kadın karakterle yola çıkardım. Adı da Seda olsun :) Şaka şaka, Ela koyardım.

Her yazarın etkilendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Şimdi bu kitap türüne, Marquez'den etkilendim de yazdım denmez. Pek severim aslında. Ama bu tür için Ayşe Kulin'den etkilenebilirim.

Kitabınızın nerede geçiyor olmasını isterdiniz. (Hangi ülke,şehir,köy vs) Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

Hayalimde kariyerini adım adım tırmanan, güçlü bir kadın canlandı. Onun için kesinlikle bir plaza şehrinde geçerdi. Klişelikten kim ölmüş. İstanbul.

Kitabınızı ilk olarak kime imzalayarak verirdiniz?

Annem hep küçükken çok konuştuğumu söylerdi. Bu sefer boş konuşmadığımı göstermek amacıyla, anneme verirdim. Sonra ağlamalar, sarılmalar falan.

Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

Zor soru. Hazırlıksız yakalandım. Aklıma gelirse güncellerim.

Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?

Erkekler ölsün istiyorum :D Ela' ya çok çektirdiler, ben kitabı şimdiden yazdım bitirdim. Böyle 3 kelime olmaz tabi, şey olurdu; eğlenceli, komik, inatçı. İnatçılık doğuştan var.

     Her ne kadar blog yazıyor olsam da, uzun soluklu kelimeleri bir araya getirmek hep dert olmuştur bana. O yüzden pek eğlenerek yazmadım mimi. Ama yetenekli blogger arkadaşlarım olduğunu biliyorum. İsteyen herkesi mimliyorum. Keyifli cumalar.

0 yorum: