NELER İZLEDİM #1

19:00 merababenseda 0 Comments

     Son zamanlarda izlediğim ama çok da beğenmediğim filmlerden bahsedeceğiz bugün. " E beğenmediysen biz niye okuyalım Seda? " derseniz, ben yandım siz yanmayın düşüncemden. Yemin ederim. Evet, çaylar hazırsa başlıyoruz.

kırmızı ayakkabılı adam
     Tom Hanks abimizin oldukça genç halini izlediğimiz 1985 yapımı 90 dakikalık bir film. Hiçbir şeyden haberi olmayan kahramanımızın kırmızı bir ayakkabının tekini giymesiyle peşine düşerler. Yanlış anlaşılma üzerine, çerezlik bir film. Bazı sahneler güldürdü evet ama... ımm bilemedim. Çok da sevmedim. İzlerseniz konuşalım.








uluslararası
     Benim genelde yaşadığım bir problemdir filmi anlamamak. Yani anlamıyorum, bu adamlar neyin peşinde, neyi sorguluyorlar, dertleri ne, niye bu kadar tribe girdiler. The International da onlardan biri. Adamlar birden celallendi bir şeylerin peşine düştü ve evet, bingo... Seda yine anlamadı. O yüzden konuyu anlatamayacağım. Neyse efendim, bana geçmiş olsun. Clive Owen'ın fransızca konuşmaları, Naomi Watts'ın güzelliği yetti. Bir de filmin son kısımlarında bizleri bir süpriz bekliyor. Filmin İstanbul'da çekilmiş sahneleri mevcut. Ve de Haluk Bilginer harika bir oyunculukla arz-ı endam eyliyor. Oraları anladım ama. Siz sevebilirsiniz. Bi izleyin derim. 2009 yapımı 118 dakikalık bir film.



danışman
   The Counselor 2013 yapımı, Ridley Scott yönetmenliğinde bir film. Bunu da pek anlamadım. Yani aslında konuyu pek beğenmedim. Bence boşluklar vardı. Çok düz geçişler olmuş. Haydi bakalıııım şimdi noldu diye diye film bitti. Sonu da saçmaydı. Uyuşturucu işlerine bir anda bulaşan bir avukat, farkında olmadan birilerinin işine çomak sokuyor. Başlıyo karmaşa. Penelope Cruz, rolünü güzel oynamış. O naifliği,saf kadın hallerini hissettirdi. Cameron ablamızın sarı saçları, koyu makyajı, o vamp halleri de pek hoştu. Brad Pitt... Ahh Brad, olacak iş miydi? Son sahnesini yemin ederim ağlaya ağlaya izledim. Ama favorim Michael Fassbender. Adam güzel oyuncu.




şeytanın günü
     Devil's Due, Paranormal Activity tadında, onun ekmeğini yiyen diğer filmler gibi başarısız bir film. 2014 yapımı 90 dakikalık film bitsin diye kendimi yedim. Bendeki de huy, filmi yarım bırakamıyorum. mecbur izledik napalım. Yeni evlenen çiftimiz balayından dönünce beklenmedik bir hamilelikle karşı karşıya kalırlar. Klasik. Tek sevdiğim şey, Pretty Little Liars'tan sevdiğim Cece Drake i görmek oldu.







büyük kumar
     Runner Runner; 2013 yapımı, başrollerinde Justin Timberlake ve Ben Affleck'in olduğu, paranın, kumarın, kızların havada uçuştuğu bir film. Richie Furst yani Justin, okulun harcını yatıracak parayı kazanmak için internet üzerinden kumar oynar, kaybeder. Hile yapıldığını düşünür ve parasının peşine düşmek için Kosta Rika ya gider. Okul mokul hak getire. Justin role olmuş ama Ben Affleck hiiç olmamış. Adamda birazdan cebinden tektaşı çıkarıp evlenme teklif edecek tip var. Üzgünüm yani. İzlenebilir, çerezlik bir film.






     Ben de anlamaya anlamaya baya film izlemişim. Aferin bana. Bir başka Neler İzledim serisinde görüşmek üzere.

görseller: pinterest, IMDB


0 yorum: