Harika İki Kısa Film - Le voyage dans la tune (1902) / Tango (1981)

10:00 merababenseda 2 Comments

     Çok nefis filmler keşfedip, sanat kokan sayfalarında dolanmayı çok sevdiğim, filmlerle dolu bir site olan Fil'm Hafızası 'nda geçtiğimiz günlerde çok müthiş iki yazı okudum. Yazılar iki kısa film hakkındaydı ve bonus olarak izleme fırsatını da sunmuşlardı! Ta ta ta taaam.



İlk olarak Le voyage dans la tune (A trip to the moon)'la karşılaştım. 1902 yılında çekilmiş Fransızlara ait bu film, ilk bilim-kurgu filmi olma özelliğine sahip ve Ölmeden Önce Görmeniz Gereken 1001 Film Listesi 'ne ilk sırada yer alıyor. Fil'm Hafızası'nda filmle ilgili daha harika bilgilere ve tabii ki filme ulaşabilirsiniz. Burdan buyrun


Daha sonra ise karşıma Oscar ödüllü Tango yazısı çıktı. İzlerken gözlerimi alamadığım (izlerseniz ne dediğimi anlayacaksınız) ve hayran kaldığım bir kısa film oldu. Yine filmle ilgili çok ilginç bilgilere ulaşmak ve filmi izlemek için sizi şöyle alalım 

     Bu filmleri sizlerle paylaşmadan edemezdim. Daha sonra siteye de göz atmayı unutmayın, film sever biriyseniz çok hoşunuza gitmesi muhtemel. Ayrıca instagram sayfaları da ayrı eğlenceli, ona da bir bakın. (Instagram : filmhafizasi) İzlerseniz düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Keyifli günler diliyorum.

2 yorum:

  1. heç duymamışam ama izleyecekmişam.

    curfew izledin miiiii short film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle.
      Curfew'i sende görmüştüm listeye eklemiştim, onun bi de Before I Disappear diye uzun halini çekmişler geçen gördüm :)

      Sil