Sevdim Sizi Bir Kere - 5

11:00 merababenseda 2 Comments

     Dışarıda dehşet bir yağmur var, şimşekler çılgın atıyor. Ama ben işten geldim, duşumu aldım, anne demlemesi çayım da yamacımda, sizinle biraz konuşmak istedim. Özleştik bence. Sevdim sizi bir kere, blogumda en çok okunan yazılardan. Benim de başka bloglarda okumayı en sevdiklerimden. O yüzden bu akşam keyfime, güzel bir yazı eşlik etsin istedim.

Bende durum budur

1) İlk sevdiğim bir internet sitesi. İçinizde duymayanlar vardır belki, youreads . Bu site sözlük formatında ancak daha enfes başlıkları var. Mesela film başlıkları, kitap, müzik, yazar hatta ve hatta videolara dair bir başlık da mevcut. Mesela canınız yeni filmler mi keşfet istedi, basıyorsunuz film ikonuna; O gün içerisinde hakkında entry girilen başlıklara ulaşıp, bilgi edinebiliyorsunuz. Kitap da aynı şekilde. Ben sevdim, filmleri izlemeden önce değil de izledikten sonra araştıran biri olarak çok işime yarıyor. Daha taze bir oluşum, gittikçe büyüyor. Bir göz atabilirsiniz.


2) Sen de onunla büyüyenlerdensin, biliyorum. Her bakkala gittiğinde artan parayla, şööyle bir sallayarak içindekini tahmin etmeye çalışarak bir toybox almışsındır. Bizim ablamla bir ara hayata dair tek kaygımız, toyboxlarımızdan ne çıkacağıydı. Minik kelebek şeklindeki silgiler en sevdğimizdi. Tam hatırlamıyorum ama araba vs de çıkıyodu sanırım. Çünkü çok üzülüp birbirimizi teselli ettiğimiz zamanları hatırlıyorum. İçinden bir adet de bol şekerli bir sakız çıkardı. O da şekeri gidene kadar itinayla çiğnenirdi tabi. Güzeldin be toybox. Sevdim seni.


3) Klasikleşen maddemiz, kozmetik. Bu seferki bir cilt bakım ürünü. Cildime peeling yapmayı seviyorum. Hem makyaj kalıntılarını daha iyi arındırdığı hissini! bırakıyor hem de yüzümdeki lanet pütürleri bir güzel zımparalıyor :D Her gün yapmıyorum tabi, cildi de o kadar yormamak lazım. Denediğim ikinci peeling Yves Rocher nin artık meşhur olmuş kayısı çekirdeği tanecikli olan ürünüydü. Hakkında çok fazla yorum okumuştum, fiyatı da oldukça uygun olunca üniversitede tanışmıştık kendisiyle. Şuan 3. kutumu kullanıyorum. Gayet memnunum. Hem mis gibi kokuyor, hem fiyat performans açısından oldukça başarılı. Sevdim seni.


4) Bazen sabahları canım hiçbir şey yemek istemiyor. Ekmekli, yumurtalı, yağlı ballı kahvaltı edenlere imreniyorum. Sabahın 6 sında yiyemem sanırım o kadar :( İşte böyle zamanlarda imdadıma Wasa yetişiyor. Peki nedir bu wasa? İsveç menşeili, sandviç konseptinde bir atıştırmalık. Evdeki stoklarımdan birini atıyorum çantaya, eğer otobüs boşsa bir parçası çok kıtırtı çıkarmadan afiyetle yeniyor. İkincisi ise bir bardak çayla. Öğle yemeğine kadar beni güzel idare ediyor saolsun. Isırdığınızda arasındakiler resmen dışarı taşıyor. O derece dolu bir sandviç bu arada. Krem peynirli, krem peynir-domatesli, krem peynir-fesleğenli, çikolatalı çeşitleri mevcut. Daha fazlası vardır kesin ancak ülkemizde var mı onu bilmiyorum. Her markette bulunmuyor! Ben migrostan almıştım. Aklınızda bulunsun, tahıllı, lezzetli bir atıştırmalığın çantada bulunması, bazen hayat kurtarıyor. En çok krem peynir-domatesliyi, çikolalıyı sevdim desem...


5)  Başucu kitabımla tanıştırıyim efendim sizi. Seni Gidi Seda :D İnternetten kitap alışverişi yaptığım bir günde sepetime atmıştım hemen. Hem ismimi taşıması, hem bol çizimli bir çocuk kitabı olması, kendisini sevmeme yetti. Kitaplığımın nadide parçalarından. Sevdim seni.


2 yorum:

  1. Kinder sürpriz de bizim tek kaygımızdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu hep alamıyoduk yaa, bi de çikolatasını kırmadan açmak beni gererdi biraz :D

      Sil